افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

روغن مو آرگان طراحی جدید پنتن 100 میل

  • تغذیه کننده و تقویت کننده مو
  • افزایش شفافیت و درخشندگی مو
  • نرم کننده و براق کننده مو
  • بدون ایجاد حس سنگینی روی مو
  • حاوی ترکیب روغن آرگان مراکشی و پرو ویتامین
  • روغن آرگان صد در صد طبیعی
  • مناسب برای انواع مو ، به ویژه موهای خشک و آسیب دیده
  • سبک و با جذب سریع ، بدون بر جا گذاشتن اثر چربی
  •  ماندگاری نرمی مو تا 24 ساعت
  • مناسب استفاده روزانه
  • لیسانس آلمان , تهیه شده از کشور ترکیه
119,600 تومان بدون مالیات
محصولات مرتبط
118,000 تومان
مناسب موهای آسیب دیده قابل استفاده برای موهای خیلی خشک حاوی روغن‌ های لازم برای ترمیم مو احیا کننده ی مو آبرسان مو افزایش شفافیت و درخشندگی مو ساخت آلمان(تهیه شده از کشور ترکیه)
نقد و بررسی

روغن مو آرگان پنتن ترکیبی از روغن آرگان مراکشی و پرو ویتامین است که باعث تغذیه و تقویت کامل ساقه مو می شود به دنبال آن شفافیت و درخشان شدن مو را در پی دارد.مزایای روغن آرگان که روغنی بسیار نادر است ،به عنوان راز زیبایی برملا شده بر همگان مبرهن است، این روغن طلایی و جادویی توانسته با فرمول خدادادی خود باعث سلامت و تغذیه کامل پوست و مو گردد. بافت بسیار سبک روغن آرگان مو پنتن باعث می شود سلامتی وشادابی از دست رفته به موهای شما باز گردد و آسیب های متحمل شده مانند رنگ مو، دکلره، فر و یا صاف کردن مو،اثرات سوءِ بارداری و زایمان طبیعی و… از چهره مو زدوده شود وموهایی چون ابریشم را به ارمغان می آورد. موهای خشک و آسیب دیده خود را به روغن مو پنتن سپرده و اثرات این نرمی و لطافت و درخشندگی را تا ۲۴ ساعت به طور کامل مشاهده کنید. موهایی منعطف و شفاف و از همه مهم تر درمان شده را خواهید داشت.

موارد مصرف روغن آرگان:

۱ – درمان شوره سر با روغن آرگان

اگر در قسمت‌های مختلف سرتان پوسته بسیار زیاد و شوره وجود دارد با مصرف این روغن آن را درمان کنید. این محصول به سبب خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالا و ویتامین E موجود در آن موجب درمان این مشکل می‌شود. برای استفاده از این محصول در درمان شوره، کافیست مقداری از آن را بر روی دست خود ریخته و سپس موهای سرتان را به آن آغشته نمایید.

۲ – نرم کردن مو پس از حمام

اگر از زبر و خشک شدن موهای خود پس از حمام رنج می‌برید استفاده از این روغن، گزینه مناسبی برای شما است. نحوه مصرف روغن آرگان برای مو در جهت از بین بردن خشکی آن، بدین صورت است که ابتدا چند قطره از آن را بر روی دستان خود بریزید و سپس تمام بخش‌های مو را با استفاده از روغن ماساژ دهید. استفاده از این روش علاوه بر اینکه نرم شدن موهایتان را در پی دارد بلکه درخشندگی آن را نیز افزایش می‌دهد.

۳ – محافظت از مو در برابر آسیب‌های مختلف

اگر از آن دسته از افراد هستید که از وسایلی همچون سشوار و اتو مو استفاده می‌کنید استفاده از این روغن پیشنهاد می‌شود. علت آن، این است که روغن آرگان از موهای شما در برابر حرارت این دستگاه محافظت می‌کند. برای استفاده، تنها کافیست چند قطره از آن را بر روی تمام موهای خود ماساژ دهید.

۴ – محافظت از مو در هنگام شنا

یکی از تفریحات مورد علاقه بسیاری از افراد، شنا است. همانطور که می‌دانید در آب استخر موادی همچون کلر وجود دارد که موجب آسیب به موهای شما می‌شود. اگر می‌خواهید در برابر این مواد از موهای خود محافظت کنید روغن آرگان انتخاب مناسبی است. نحوه مصرف روغن آرگان برای مو در هنگام شنا بدین صورت است که ابتدا موها را خیس کرده و سپس مقداری از روغن را به آن آغشته نمایید‌. پس از اینکه شنا تمام شد، موها را شسته و سپس با استفاده از حوله انتهای مو را خشک نمایید. در انتها نیز مجدداً با استفاده از برس، تمام موها را آغشته به روغن کنید.

۵ – درمان ریزش مو با روغن آرگان

روغن آرگان ریزش موهای شما را نیز درمان می‌کند. این محصول باعث تقویت و رشد مو شده و از این طریق ریزش را درمان می‌کند. اگر ریزش موی شدید دارید می‌توانید ‌مقداری از روغن آرگان را بر روی پوست سر خود ریخته و آن را به صورت دایره‌ای بر روی این قسمت ماساژ دهید. پس از گذشت ۱۵ دقیقه، موهای خود را بشویید. اگر کارهای گفته شده را به صورت مداوم و ۳ بار در هفته انجام دهید حتماً نتیجه مثبت آن را مشاهده خواهید کرد.

مشخصات
argan-oil-pan
موجود شد به من اطلاع بده

مشخصات

حجم
100 میل
بر اساس نوع (عملکرد)
آبرسان
ترمیم کننده
نرم کننده
مناسب موهای
خشک
معمولی
نظرات کاربران
بدون نظر

لطفا دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
1 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
118,000 تومان
مناسب موهای آسیب دیده قابل استفاده برای موهای خیلی خشک حاوی روغن‌ های لازم برای ترمیم مو احیا کننده ی مو آبرسان مو افزایش شفافیت و درخشندگی مو ساخت آلمان(تهیه شده از کشور ترکیه)
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
16,400 تومان
کلاژن ساز قوی جوانساز قوی پوست ماسک ورقه ای کلاژن صورت روشن کننده پوست رفع چین و چروک و خطوط خفیف ضد جوش و رفع آکنه مرطوب کننده و آبرسان پوست صورت بازسازی و ترمیم کننده بافت پوست رفع حساسیت و التهاب پوستی...
حجم
100 میل
بر اساس نوع (عملکرد)
آبرسان
نرم کننده
ترمیم کننده
مناسب موهای
معمولی
خشک

منو

حساب کاربری

حساب کاربری

صفحه اصلی

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره محصولات محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری