افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کرم رفع سفیدی مو ریستوریا آبی دیسکریت حجم 250 میلی لیتر Discreet

    • تقویت کننده
    • مرطوب کننده
    • ترمیم رنگدانه های سفید
    • ضد شوره
    • ضد ریزش مو
      87,400 تومان بدون مالیات
      متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست
      محصولات مرتبط
      موردی یافت نشد
      نقد و بررسی

      این محصول رنگی نیست و دست یا لباس شما را رنگی نمی کند. ریستوریا با شستشو در آب استخر و دریا از بین نمی رود. دیگر نگران سفید شدن موها نباشید! بهترین نوع کرم احیای رنگ طبیعی مو در جهان حالا در اختیار شماست. این کرم با اثر بر روی ملانوسیتها و افزایش ملانین ( رنگدانه موجود در ملانوسیتها ) رنگ طبیعی قبل از سفیدی را به موهای شما باز می گرداند. برای فعال شدن رنگدانه ها و بازگشت رنگ طبیعی به موهای سفیدتان فقط کافی است طبق دستورالعملهای بیان شده در کاتالوگ محصول عمل نمایید. کرم رستوریا در حقیقت چند کار را باهم انجام می دهد. می توان از آن برای حالت دادن موها به جای استفاده از ژل یا کرم های حالت دهنده استفاده نمود. این کرم برای موهای خشک به عنوان مرطوب کننده عمل نموده و در شرایط باد و باران از موها محافظت می نماید. همچنین به دلیل وجود سولفور در فرمولاسیون کرم، این محصول ضدشوره و ضد ریزش و تقویت کننده ای عالی برای موها هست. توجه فرمایید که رنگ طبیعی مو در آفتاب تغییر نکرده و شنا در اسخر و آب دریا آن را از بین نمی برد.

      طریقه مصرف :

      بعد از استحمام موها را کاملا خشک نمایید. بهتر است یک ربع تا نیم ساعت برای خشک کردن کامل موها صبر کنید. مقدار کمی از کرم را کف دست های خشک شده ی خود بریزید. مقدار مورد استفاده بستگی به بلندی و کوتاهی موی سر شما دارد. به عنوان مثال برای موهایی به بلندی سه یا چهار سانتیمتر یک قاشق غذاخوری تخت کافیست. سپس موها را از ریشه به سمت بالا با این محلول آغشته کرده و به خوبی ماساژ دهید تا موها به خوبی به محلول آغشته گردد. سپس با شانه چند بار موها را حالت داده و به همان صورت رها کنید. بهتر است در هفته های اول استفاده ، موها را بیشتر از دو تا سه مرتبه در هفته آب نزده و شستشو ندهید. این امر کمک شایانی به ماندگاری کرم بر روی موهای خاکستری داشته و تاثیر بیشتری خواهد گذاشت. پس از چهار تا پنج هفته موهای خاکستری به تدریج تغییر رنگ می دهند به گونه ای که دیگر به چشم نمی آیند. از این به بعد در هفته فقط دو تا سه بار از این محصول استفاده نمایید تا رنگ طبیعی ایجاد شده ثابت بماند. این عمل را برای ریشه ی موهای خاکستری که تازه می رویند هم انجام دهید تا دیگر هیچ موی خاکستری در سر خود مشاهده ننمایید. توجه به توصیه های زیر را برای بهره وری حداکثر از این محصول توصیه می نمایم.

      - استفاده از این محصول برای موهای دکلره و رنگ شده توصیه نمی گردد زیرا رنگ مو از تاثیر حداکثر این دارو جلوگیری به عمل می آورد .

      مشخصات
      Discreet
      موجود شد به من اطلاع بده

      مشخصات

      ویژگی
      بدون ایجاد حساسیت
      پوشش‌دهی موهای سفید
      کیفیت بالا
      مناسب موهای
      انواع مو
      نظرات کاربران
      بدون نظر

      لطفا دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

      • کیفیت محصول:
      این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
      1 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
      118,000 تومان
      مناسب موهای آسیب دیده قابل استفاده برای موهای خیلی خشک حاوی روغن‌ های لازم برای ترمیم مو احیا کننده ی مو آبرسان مو افزایش شفافیت و درخشندگی مو ساخت آلمان(تهیه شده از کشور ترکیه)
      ویژگی
      پوشش‌دهی موهای سفید
      بدون ایجاد حساسیت
      کیفیت بالا
      مناسب موهای
      انواع مو

      منو

      حساب کاربری

      حساب کاربری

      صفحه اصلی

      یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره محصولات محبوب ایجاد کنید.

      ورود به حساب کاربری

      یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

      ورود به حساب کاربری